Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you cant have a rainbow without a little rain.

Så tänkte alltså sätta ihop ett inspirationscollage med inredning som tema.. Slutade med att jag hittade saker för 20.000 sammanlagt, och då inga dyra möbler utan massa småfix.
Får sätta mig imorrn och välja ut några favoriter och klippa ihop!

Funderade förresten på att börja fota alla dessa pyssel jag tillfredsställer mig med om dagarna. In progress bilder och färdiga resultat, något som kanske skulle vara utav intresse?

Nej, från och med nu ska jag inte köpa ett enda klädesplagg förens jag har nått min målvikt på 65kg. Det ska bli mitt nyårslöfte, istället ska jag handla inredning!
Vad har ni för nyårslöften?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!