Nitar och glamour

Igår rökte jag endast några bloss, efter att ha snäst av pojkvännen antal gånger utan anledning.
Ett par bloss, sedan trampade jag sönder ciggen för att inte kunna ångra mig och tända den igen.

Idag, idag är det ganska lugnt med ciggbegär. Hitills har det gått bra.
Har beställt e-cigg från oddwolf som jag tänkte kanske kunde hjälpa mig. Det hjälper ju inte nikotinbehovet, men den finns där för 'vaneciggen'. ta en cigg när jag pratar i telefonen, när jag väntar på bussen, efter maten, när jag har tråkigt, när jag är ute i o går, när jag handlar kläder och så vidare, listan kan göras lång.

Valde den från oddwolf som ska vara lite lättare och med mjukt filter för så lik effekt som möjligt. Men dom verkar förbannat sega, beställde igår och har fortfarande inte fått någon orderbekräftelse...

xoxo hannaa vision




Kommentarer
Postat av: louise

Tycker du är jätteduktig som försöker sluta röka! :)

2012-02-21 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!